Oceń stronę
Dodaj do ulubionych
Poleć znajomemu
Zgłoś niedziałający link
Inne linki z Technika i Telefonia
Serwis oferujący odpłatne udostępnianie dodatkowych arkanów telefonów komórkowych poszerzających ich otrakcyjność oraz możliwości eksploatacyjne. Serwis oferuje szybkie, sprawne i skuteczne pozbycie się uciążliwego zabezpieczenia simlock w telefonach komórkowych, zakładanego przez niektórych operatorów sieci Gsm, ograniczającego tym samym dany telefon wyłącznie do korzystanie z usług oraz ofert jednego konkretnego operatora. Serwis umożliwia wyeliminowanie tego ograniczenia bezpiecznie usuwając niepotrzebną blokadę z telefonu specjalnym do tego celu kodem wpisywanym bezpośrednio z jego klawiatury.
Kategoria:
Firma www.digitalcaregroup.pl to najwyższej jakości produkty i innowacyjny program ochrony urządzeń mobilnych. Zajmujemy się ubezpieczeniami a także naprawą lub w wymianą smartfonów i innych urządzeń. Nasze nowatorskie aplikacja oraz serwisy internetowe powstały w taki sposób, aby korzystać z nich komfortowo oraz w intuicyjnie. Poznaj szczegółowo naszą ofertę na www.digitalcaregroup.pl
Kategoria:
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) jest to technologia dziêki której istnieje mo¿liwoœæ przesy³ania g³osu.
Kategoria:
Telefony marki SciPhone I9+++ Wszystko o ustawieniach czyli jak skonfigurować. Jak ustawić gprs, mms, jak wyłączyć dzwonki, Największe forum o Sciphonie I9+++, Tylko u nas wszystko o telefonie Sciphonie Darmowe Programy Tapety Gry Dzwonki. Najnowszy telefon firmy SciPhone I9+++. Wejdz zaloguj się i sprawdź nowinki !!!! Tylko u Nas!!!
Wszystko o telefonie który posiadasz!!!
Kategoria:
Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach telefonii VOIP.
Oferujemy następujące produkty:
1. Centrale telefoniczne Voip
2. Oprogramowanie Call Center
3. Aparaty telefoniczne VOIP
4. Infrastruktura telekomunikacyjna
Usługi:
1. Instalacja Telefonii Internetowej, centrali Voip, Call Center .
2. Konfiguracja telefonii Voice over IP .
Funkcje:
* Centrala telefonii internetowej IP PBX z bazą danych rejestrującą historię rozmów
* Zasilacz awaryjny do podtrzymywania pracy centrali w przypadku przerw w zasilaniu
* Adaptery do podłączenia standardowych aparatów telefonicznych
* Poczta głosowa z wysyłaniem powiadomień wraz z nagraną wiadomością na skrzynki email
* Połączenia konferencyjne
* Szczegółowa historia wykonanych połączeń z każdego aparatu
* Nagrywanie rozmów
* Wędrowanie połączeń telefonicznych za pracownikiem, w przypadku gdy pracownik nie odbiera telefonu biurkowego przez wyznaczony czas połączenie przekazywane jest na jego telefon komórkowy lub inny numer.
* Możliwość ustalania indywidualnego planu połączeń dla każdego aparatu, blokowanie wybranych numerów czy połączeń międzynarodowych itp.
* Tworzenie interaktywnych menu głosowych dla dzwoniących klientów ( w rodzaju systemów telefonicznych w bankach itp.).
Kategoria: