Ubezpieczenie (OC, AC, NNWK, Assistance, i in.)
Oceń stronę
Dodaj do ulubionych
Poleć znajomemu
Zgłoś niedziałający link
Inne linki z Biznes i Ekonomia
JJotconsult wspiera rozwój pracowników i menedżerów poprzez: szkolenia, coaching i doradztwo (konsulting) służące osiąganiu celów biznesowych. Nasza Szkoła Zwycięskiego Coachingu ukazuje coaching jako styl zarządzania ludźmi służący osiąganiu założonych przez menedżera celów biznesowych oraz narzędzie motywowania pracowników. Szkolenia obejmują tematy: sprzedaż, negocjacje, zarządzanie. Szkolenia menedżerskie dotyczą: umiejętności kierownicze, zarządzanie zmianą, komunikacja, motywowanie, struktura organizacyjna, zarządzanie personelem, HR.
Kategoria:
Agencja reklamowa Divero - oferujemy projektowanie, tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych. Tworzymy profesjonalne portale w HTML, XHTML, Flash w Warszawie i całej Polsce. Tworzenie i projektowanie stron Warszawa-Ursynów-Kabaty, Wąwozowa 8 - zapraszamy do współpracy.
Kategoria:
Oddanie prowadzenia ksi¹g rachunkowych w ¿adnym razie nie oznacza ograniczonej i ma³o aktualnej informacji dotycz¹cej finansów przedsiêbiorstwa. Na podstawie danych z ksi¹g rachunkowych prowadzonych w naszym biurze mog¹ te¿, na swoich komputerach, tworzyæ dowolne zestawienia i raporty. Podgl¹d on-line umo¿liwia podjêcie strategicznej decyzji w ka¿dym momencie na podstawie najbardziej aktualnych informacji.
Kategoria:
Zach?camy do skorzystania z profesjonalnych us?ug aromamarketingu firmy www.aromaemka.pl Oferujemy aromatyzacje pomieszcze? poprzez odpowiednio dobrane kompozycje zapachowe. Oferujemy narz?dzie, które przemawia do emocji, wzmacnia je i wzbogaca prowadz?c do okre?lonych efektów i zachowa? oraz percepcji klienta. Je?eli chcesz wybra? odpowiedni zapach do swojego biura, hotelu albo sklepu – uzyskaj profesjonaln? pomoc na www.aromaemka.pl Skontaktuj si? z nami i skorzystaj z marketingu zapachowego.
Kategoria:
Niejeden specjalista zgodzi się, że trwające przez lata skupianie się nad jednym tematem lub instytucją może spowodować niemożność spojrzenia z zewnątrz oraz określone wyeksploatowanie się z nowych idei, w związku z czym agencję PR warto zaangażować również, gdy firma posiada wewnętrzny dział PR. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach.
Agencja PR pomaga przedsiębiorstwom poprzez: budowanie znajomości marki, stałą ekspozycję marki na łamach mediów, wskazywania ewentualnych zastosowań produktów, odróżnianie produktów na tle konkurencji, dobrego pozycjonowanie marki, związanie z marką pozytywnych skojarzeń, utrwalanie obrazu marki eksperckiej, ciągłe komunikowanie wartości marki.
Skuteczna agencja PR chce ustalenia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR wystawi w umowie zobowiązanie do osiągnięcia określonych efektów współpracy, czy też dążenia będą miały charakter umowny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: wiadomości prasowe, artykuły eksperckie, obiady z dziennikarzami, imprezy, akcje edukacyjne i tak dalej.
Dla specjalistów od marketingu, public relations już od lat jest doskonałym działaniem pomagającym sprzedaży i podnoszącym wiarygodność produktu. Z czego to wynika? Po pierwsze daje konsumentowi możliwość - innego niż przy przekazach promocyjnych - przyjrzenia się produktowi, a przy tym kształtuje w efekcie tego wizerunek całej firmy. Każdy artykuł o produkcie jest stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż reklama, a ponadto jest formą łączącą w dialogu organizację z konsumentem.
Kategoria: