Katalog stron WWW
Najnowsze      Najpopularniejsze      Najlepiej oceniane      Wyróżnione      Modyfikuj wpis      Zagłosuj      Zmień typ wpisu
STRONA GŁÓWNA    DODAJ WPIS    DODAJ KATEGORIĘ
+ Kategorie


+ Statystyki katalogu


Wpisów: 30838
Kategorii: 16
Użytkowników: 628
Unikalnych wyjść: 157383

Ubezpieczenie (OC, AC, NNWK, Assistance, i in.)

7911 Ubezpieczenie (OC, AC, NNWK, Assistance, i in.) http://www.hdi-asekuracja.pl Ubezpieczenia w HDI Asekuracja to bogata oferta dla firm i klientów indywidualnych. Ubezpieczenie mieszkania lub domu, OC / AC i NNWK, ubezpieczenia turystyczne, pracownicze... wszystko w jednym miejscu. Niedrogo i wygodnie. Biznes i Ekonomia ubezpieczenia   ubezpieczenie   ubezpieczenia dla firm   ubezpieczenia komunikacyjne   ubezpieczenia turystyczne   ubezpieczenie mieszkania   ubezpieczenie domu   ubezpieczenia transportowe   ubezpieczenia techniczne   ubezpieczenia narciarskie   ubezpieczenie mien Feb 12, 2009 hdi

Oceń stronę   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś niedziałający link  

Średnia ocena odwiedzających: 0.00 (z 5)
Liczba oddanych głosów: 0

Oceń stronę


Inne linki z Biznes i Ekonomia

JJotconsult wspiera rozwój pracowników i menedżerów poprzez: szkolenia, coaching i doradztwo (konsulting) służące osiąganiu celów biznesowych. Nasza Szkoła Zwycięskiego Coachingu ukazuje coaching jako styl zarządzania ludźmi służący osiąganiu założonych przez menedżera celów biznesowych oraz narzędzie motywowania pracowników. Szkolenia obejmują tematy: sprzedaż, negocjacje, zarządzanie. Szkolenia menedżerskie dotyczą: umiejętności kierownicze, zarządzanie zmianą, komunikacja, motywowanie, struktura organizacyjna, zarządzanie personelem, HR.
Kategoria:

Agencja reklamowa Divero - oferujemy projektowanie, tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych. Tworzymy profesjonalne portale w HTML, XHTML, Flash w Warszawie i całej Polsce. Tworzenie i projektowanie stron Warszawa-Ursynów-Kabaty, Wąwozowa 8 - zapraszamy do współpracy.
Kategoria:

Oddanie prowadzenia ksi¹g rachunkowych w ¿adnym razie nie oznacza ograniczonej i ma³o aktualnej informacji dotycz¹cej finansów przedsiêbiorstwa. Na podstawie danych z ksi¹g rachunkowych prowadzonych w naszym biurze mog¹ te¿, na swoich komputerach, tworzyæ dowolne zestawienia i raporty. Podgl¹d on-line umo¿liwia podjêcie strategicznej decyzji w ka¿dym momencie na podstawie najbardziej aktualnych informacji.
Kategoria:

Zach?camy do skorzystania z profesjonalnych us?ug aromamarketingu firmy www.aromaemka.pl Oferujemy aromatyzacje pomieszcze? poprzez odpowiednio dobrane kompozycje zapachowe. Oferujemy narz?dzie, które przemawia do emocji, wzmacnia je i wzbogaca prowadz?c do okre?lonych efektów i zachowa? oraz percepcji klienta. Je?eli chcesz wybra? odpowiedni zapach do swojego biura, hotelu albo sklepu – uzyskaj profesjonaln? pomoc na www.aromaemka.pl Skontaktuj si? z nami i skorzystaj z marketingu zapachowego.
Kategoria:

Niejeden specjalista zgodzi się, że trwające przez lata skupianie się nad jednym tematem lub instytucją może spowodować niemożność spojrzenia z zewnątrz oraz określone wyeksploatowanie się z nowych idei, w związku z czym agencję PR warto zaangażować również, gdy firma posiada wewnętrzny dział PR. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach. Agencja PR pomaga przedsiębiorstwom poprzez: budowanie znajomości marki, stałą ekspozycję marki na łamach mediów, wskazywania ewentualnych zastosowań produktów, odróżnianie produktów na tle konkurencji, dobrego pozycjonowanie marki, związanie z marką pozytywnych skojarzeń, utrwalanie obrazu marki eksperckiej, ciągłe komunikowanie wartości marki. Skuteczna agencja PR chce ustalenia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR wystawi w umowie zobowiązanie do osiągnięcia określonych efektów współpracy, czy też dążenia będą miały charakter umowny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: wiadomości prasowe, artykuły eksperckie, obiady z dziennikarzami, imprezy, akcje edukacyjne i tak dalej. Dla specjalistów od marketingu, public relations już od lat jest doskonałym działaniem pomagającym sprzedaży i podnoszącym wiarygodność produktu. Z czego to wynika? Po pierwsze daje konsumentowi możliwość - innego niż przy przekazach promocyjnych - przyjrzenia się produktowi, a przy tym kształtuje w efekcie tego wizerunek całej firmy. Każdy artykuł o produkcie jest stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż reklama, a ponadto jest formą łączącą w dialogu organizację z konsumentem.
Kategoria: